خدایا


خدایا....
خدایا دلم را کسانى میشکنند...که هرگز راضى به شکستن دلشان نبودم
از آدمهایت نمیگذرم..از دل سنگشان.. از جنبه نداشتنشان .. ازهمه خوبی هایی که دلشان رازد
خدایا
از خودم هم نمیگذرم ..حق من این همه مهربان بودن و احساس داشتن نبود
حق من این همه تنهایى نبود..خدایا من به آدمهایت بد نکردم اما بد کردن آنها رو به تو واگذار میکنم


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا-شبای بی ستاره چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 18:49 http://www.zahra7887.blogfa.com

__________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
____████____█
آپممممممممممممم

شما؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.